Museum Het Schip finalist RAAK Stimuleringsprijs!

Museum Het Schip is finalist van de RAAK Stimuleringsprijs!

De RAAK Stimuleringsprijs is een nauw samenwerkingsverband tussen de Oogvereniging, Stichting Accessibility / Bartiméus en Koninklijke Visio en wordt mogelijk gemaakt door gezamenlijke fondsen in het oogveld. Jaarlijks worden de prijzen uitgereikt aan de musea met het beste ideeën voor een toegankelijke collectie volgens de vakjury en het Nederlands publiek. Samen met Natuurhistorisch Museum Rotterdam en Rijksmuseum Muiderslot maakt Museum Het Schip kans op € 30.000,-, € 20.000,- of € 10.000,-. Wie welke prijs krijgt is afhankelijk van het aantal publieksstemmen.

Help ons museum om tentoonstellingen en activiteiten óók toegankelijk te maken voor blinden en slechtzienden. Stem hier op Museum Het Schip!

EDIT. MUSEUM HET SCHIP HEEFT GEWONNEN!