Alleen geregistreerde gebruikers kunnen reageren op het Forum. Door je aan te melden, sluit je je aan bij een community van liefhebbers en professionals die geïnteresseerd zijn in de Amsterdamse School en hier graag kennis over uitwisselen.

  donderdag 25 juni 2015
  2 Replies
  891 Visits
Je hebt dit bijzondere complex, met hun erkers als eye-catchers, heel mooi in beeld gebracht Gert-Jan! Veel oog voor details.
8 jaar geleden
·
#1074
Dat herken ik Gert-Jan. Heb de laatste weken twee keer voor het complex gestaan en mijn best gedaan een aantal goede (detail)foto's te maken. Dat valt, met name in de Korte Meerhuizenstraat inderdaad niet mee. Grappig om te zien dat we uiteindelijk op bijna exact dezelfde plekken resultaten hebben geboekt. Maar mede omdat ik tweemaal bewolkt weer trof zijn jouw foto's veel mooier geworden en bewaar ik die van mij maar voor het eigen archief :-)
8 jaar geleden
·
#1073
Dank je wel Annemarieke! Het is niet zo eenvoudig om dit complex te fotograferen omdat het zo een lange wand is. Bovendien kan je niet veel afstand nemen en staan er nogal wat "storende objecten" als lantaarnpalen en bomen. Blij om te lezen dat het gelukt is.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Plaats als eerste een reactie.