Alleen geregistreerde gebruikers kunnen reageren op het Forum. Door je aan te melden, sluit je je aan bij een community van liefhebbers en professionals die geïnteresseerd zijn in de Amsterdamse School en hier graag kennis over uitwisselen.

  maandag 15 juni 2015
  4 Replies
  1K Visits
Voor de Art Nouveau liefhebbers: Vraag vriendelijk aan de receptie of men de trouwzaal zou willen laten zien, over het algemeen is dat geen enkel bezwaar bij het zeer vriendelijke personeel. Ik kan alleen maar zeggen: a-dem-be-ne-mend mooi!
8 jaar geleden
·
#1065
Inderdaad adembenemend! Ook de raadzaal is erg mooi. Ik heb zojuist een aantal foto's toegevoegd.
8 jaar geleden
·
#1064
Mede door de ervaring van Ron Conijn wil ik er ook wel eens binnen gaan kijken. Tijdens mijn wandelingen heb ik ook al een paar hele spontane ervaringen gehad bij kerken. Kort geleden stond ik blijkbaar wel heel bewonderend naar de Doopsgezinde Kerk in Aalsmeer te kijken, want de broeder die in de pastorie woont, kwam spontaan met een sleutel aan, of ik misschien ook de kerk wel van binnen wilde zien, zodat ik kon zien hoe alle elementen weer in de oorspronkelijke Amsterdamse School-kleuren waren teruggebracht. Afgelopen zondag weer spontaan uitgenodigd de Jeruzalemkerk in Oud-West te bekijken. Gebruikers van de panden zijn vaak erg trots op hun lokatie en willen dat graag laten zien aan belangstellenden.
8 jaar geleden
·
#1063
Mooie foto's met oog voor de details van dit gebouw. Ik ben nu ook wel benieuwd naar de binnenkant. Het valt natuurlijk altijd te proberen om toestemming te krijgen. Vaak valt het reuze mee hoe gemakkelijk dit gaat. Zeker gebouwen zoals hotels hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan en doen doorgaans niet moeilijk.
8 jaar geleden
·
#1062
Goede tip Ron, dank!
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Plaats als eerste een reactie.