Alleen geregistreerde gebruikers kunnen reageren op het Forum. Door je aan te melden, sluit je je aan bij een community van liefhebbers en professionals die geïnteresseerd zijn in de Amsterdamse School en hier graag kennis over uitwisselen.

  donderdag 10 juli 2014
  1 Replies
  1.3K Visits
Binnen vier maanden na de start al 200 objecten op de site, al 200 deelnemers aan Wendingen: om met Arjen Robben te spreken: ik ben ontzettend blij en trots wat deze groep gepresteerd heeft in zo'n korte tijd. Dank aan allen die hiervoor zich inspannen en laten zien dat Platform Wendingen absoluut in een behoefte voorziet. Op naar de volgende 200!
9 jaar geleden
·
#915
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Al heb ik naar mijn smaak veel te weinig tijd om de stroom van beschrijvingen bij te houden, vind ik het fantastisch om te zien hoeveel nieuws er elke week verschijnt. Hulde voor de enthousiaste redactie die er volgens mij heel goed in slaagt om het Amsterdamse School-gevoel te 'vangen'. En natuurlijk dank aan die trouwe groep liefhebbers die, de nukken van de Wendingen-site trotserend, zoveel moois op de kaart zetten!
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Plaats als eerste een reactie.